8 Temmuz 2014 Salı

Diyet

Evet, kim derdi ki tatlı düşkünü 60-65 kiloluk teenager Mustafa, gün gelecek perhiz yapacak.

Durum: 93 kg
Hedef: Göğüs çevreme göre bana uygun olan bedeni yani M bedeni giyebilmek. (M bedende göğüs çevresi 100cm, göbek çevresi 90cm'dir.) 80 kg olursak buna yaklaşırız diyelim.




Şuana kadar ki plan:
  • Kahvaltı: yok
  • Öğle yemeği: Serbest.
  • Akşam yemeği: yok.

Gerçekleşen:
  • Kahvaltı yapmıyorum. Bunun sonucu aç kalan bünye öğlene kadar zorlanıyor. Baş ağrısı yapıyor. 
  • Öğle yemeğinde çok yiyorum. Öğleden sonra şişiyorum, hantallaşıyorum.
  • Gün içinde 3 şekerli çaylar kahveler içiyorum.
  • Akşam yemeği bir kaç gün kendimi tutuyorum. Yemiyorum, ama sonra birkaç gün üst üste makarna yapıyorum, 2 porsiyon yiyorum.
  • Meyve yemiyorum. Ama bardak bardak kola içiyorum.
  • Spor desen yok.
Yine ne değişti, aynı kalorileri alıyorum.

Sonuç: Yine de 93'ten 89'a düştük. 2 haftada fena değil.


YENİ PLAN:
  • Kahvaltı: 2 dilim kepek ekmeği arasına peynir, domatesli, salatalıklı, zeytinli; orta boy bir sandviç (yaklaşık çeyrek ekmek) + 2 şekerli çay.
  • Öğle yemeği: İş yerinde öğle yemeği, normal porsiyon serbest. Kepek ekmek kullan.
  • Akşam yemeği: Yok yada minimum.
  • Tatlı: Tatlı, hamur işi yasak. Normal porsiyon meyve serbest.
  • İçecek: Çay şekersiz serbest. Kola, gazoz yasak. Buzlu çay şekersiz serbest. Soda günde maks. 2 kez serbest.
  • Atıştırmalık: Form bisküvileri günde maks. 2 tane serbest.
  • Diğer: Tuz yasak.
  • Spor: Günde minimum 30 dak, orta-sakin tempo yürüyüş mecburi.
Sonuçlar: 1 hafta sonra bakalım. 89'dan nereye gelecez?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder